chamfron برنامه اصولگرا انتخابات اخبار سیاسی و اجتماعی

chamfron: برنامه اصولگرا انتخابات اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث نجات عامل جنایت در آموزشگاه رانندگی از مجازات فوت

مردی که مدیر و مربی آموزشگاه رانندگی را با شلیک گلوله به قتل رسانده هست، بعد از جلب رضایت اولیای‌دم یکی از مقتولان به بخشش خانواده مقتول دیگر امیدوار شد. او در

نجات عامل جنایت در آموزشگاه رانندگی از مجازات فوت

نجات عامل جنایت در آموزشگاه رانندگی از مجازات مرگ

عبارات مهم : جنایت

مردی که مدیر و مربی آموزشگاه رانندگی را با شلیک گلوله به قتل رسانده هست، بعد از جلب رضایت اولیای دم یکی از مقتولان به بخشش خانواده مقتول دیگر امیدوار شد. او در جلسه دادگاه گفت در زندان حقوق خوانده و از جنایتی که مرتکب شده، پشیمان است.

به گزارش جام جم، 5 بهمن 86 تیراندازی در یک آموزشگاه رانندگی به کلانتری 176 حسن آباد در بزرگراه قدیم قم اطلاع داده شد. ماموران به محض حضور در محل با جسد دو نفر از کارمندان آموزشگاه که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند، روبه رو شدند.

نجات عامل جنایت در آموزشگاه رانندگی از مجازات فوت

مقتولان، مدیر و مربی آموزشگاه به نام های سعید و رامین بودند و عامل تیراندازی بعد از کشتن آنها، متواری شده است بود.

کارآگاهان در تحقیقات خود، به ردی از یکی از شرکای مدیر آموزشگاه برخوردند و او را مورد بازجویی قرار دادند.

مردی که مدیر و مربی آموزشگاه رانندگی را با شلیک گلوله به قتل رسانده هست، بعد از جلب رضایت اولیای‌دم یکی از مقتولان به بخشش خانواده مقتول دیگر امیدوار شد. او در

مجید 39 ساله در ابتدا منکر قتل ها شد ولی بعد از 16 روز، لب به اعتراف گشود و علت جنایت ها را اختلافات شخصی با سعید و رامین اعلام کرد.

با تکمیل بازجویی ها، کیفرخواست پرونده صادر شد و جهت پیگیری در اختیار شعبه 74 وقت دادگاه کیفری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران قرار گرفت.

در جلسه دادگاه، اولیای دم هر دو مقتول درخواست قصاص کردند سپس متهم گفت: «من و سعید یک سال پیش با هم شریک شدیم ولی او مجوز آموزشگاه رانندگی را به نام خودش گرفت. شنیده بودم می خواهد مرا از بین بردن کند و رامین هم جهت این کار او را جنبش می کند. به خاطر این مسائل، یک سلاح کلت تهیه کردم و صبح روز اتفاق به آموزشگاه رفتم. می خواستم حرف بزنم ولی آنجا با سعید و رامین درگیر شدم و هردویشان را با شلیک گلوله کشتم. سپس سوار خودروی سعید شدم و فرار کردم ولی دقایقی بعد، ماشین و سلاح را در نازی آباد رها کردم.» قضات دادگاه، متهم را به دوبار قصاص محکوم کردند و دیوان عالی کشور نیز این حکم را تائید کرد. متهم یک بار تا پای چوبه دار رفت ولی اولیای دم رامین در ازای دریافت دیه رضایت دادند.

نجات عامل جنایت در آموزشگاه رانندگی از مجازات فوت

صبح دیروز، مجید که اکنون 49 ساله است از جنبه عمومی جرم در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران محاکمه شد و گفت: «اولیای دم رامین در ازای دریافت 250 میلیون تومان مرا بخشیدند ولی خانواده سعید 500 میلیون تومان می خواهند. من ارثیه پدری ام را فروختم تا بتوانم مبلغ دیه رامین را جور کنم. چند سال پیش، یک بار همراه 10 اعدامی دیگر پای چوبه دار رفتم ولی فقط من برگشتم. در وقت اتفاق یک دختر یک و نیم ساله داشتم که در این 10 سال موفق به دیدنش نشده ام. در زندان هم درس خواندم و اکنون دانشجوی حقوق هستم. از جرمی که مرتکب شدم پشیمانم و از قضات تقاضای تخفیف دارم.» حکم دادگاه بزودی صادر می شود.

واژه های کلیدی: جنایت | گلوله | دادگاه | رانندگی | آموزشگاه | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار