chamfron برنامه اصولگرا انتخابات اخبار سیاسی و اجتماعی

chamfron: برنامه اصولگرا انتخابات اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات با الهلال هرکجا که خواست بازی می‌کنیم ولی به یک شرط! / افتخاری

مدیرعامل کلوب استقلال با بیان اینکه این کلوب جهت بازی با عربستانی‌ها قطر را معرفی کرده هست، گفت: به یک شرط حاضریم هرکجا تیم الهلال خواست بازی کنیم و دو گل هم به

با الهلال هرکجا که خواست بازی می‌کنیم ولی به یک شرط! / افتخاری

افتخاری: با الهلال هرکجا که خواست بازی می کنیم ولی به یک شرط!

عبارات مهم : ایران

مدیرعامل کلوب استقلال با بیان اینکه این کلوب جهت بازی با عربستانی ها قطر را معرفی کرده هست، گفت: به یک شرط حاضریم هرکجا تیم الهلال خواست بازی کنیم و دو گل هم به آنها آوانس بدهیم!

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال بعد از موفقیت در نیمه نهایی جام حذفی و افزایش به فینال این مسابقات، آماده حضور در مسابقه های مهم و معتبر لیگ قهرمانان آسیا می شود. مهمترین اتفاقات اطراف حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بحث میزبانی این تیم از الهلال در مرحله گروهی مسابقه های و استخدام یک مهاجم خارجی به منظور تقویت تیم جهت حضور در این رقابتها هست. سیدرضا افتخاری مدیرعامل این کلوب در گفتگو با خبرنگار مهر توضیحاتی را ارائه کرد:

با الهلال هرکجا که خواست بازی می‌کنیم ولی به یک شرط! / افتخاری

عمان را از گزینه هایمان خارج کردیم

افتخاری راجع به اینکه رسانه های کشورهای عربی مدعی شده است اند عمان میزبان تیم های ایرانی برابر عربستانی ها هست، بیان داشت: ابتدا فکر می کردیم بر خلاف سال گذشته می توانیم از تیم های عربستانی در کشور عزیزمان ایران میزبانی کنیم. ولی بعد که مشخص شد اینطور نیست و باید مثل سابق در کشور ثالثی میزبان عربستانی ها باشیم به بررسی گزینه ها پرداختیم. مسقط را خیلی سریع از گزینه های خود خارج کردیم چون به علت نزدیکی عربستان به این کشور و سهولت سفر شهروندان عربستان به مسقط عملا آنجا میزبان تیم عربستانی می شد و شرایط جهت تیم های ایرانی مناسب نبود.

آذربایجان و ارمنستان نمی شد؛ به قطر رسیدیم

مدیرعامل کلوب استقلال با بیان اینکه این کلوب جهت بازی با عربستانی‌ها قطر را معرفی کرده هست، گفت: به یک شرط حاضریم هرکجا تیم الهلال خواست بازی کنیم و دو گل هم به

وی ادامه داد: سپس به بعضی کشورها نظیر آذربایجان و ارمنستان فکر کردیم که دیدیم به علت اروپایی بودن این کشورها طرح این عنوان می تواند از اساس با مخالفت مواجه شود. در کشورهای اطراف بعضی ها از نظر آب و هوایی در این فصل سال مناسب انجام این بازی نبودند، بعضی ها شرایط میزبانی از مسابقاتی به این مهمی را نداشتند و عملا گزینه های ما محدود می شد. لذا به گزینه قطر رسیدیم و این کشور را معرفی کردیم.

امکان عوض کردن قطر زیاد نیست

مدیرعامل کلوب استقلال تصریح کرد: بعید می دانم AFC با میزبانی ما در قطر مخالفت کند. از یک سو وقت زیادی به مسابقه های نمانده و از سوی دیگر شرایط برگزاری بازی ها در قطر و اسپانسرینگ به نوعی است که AFC هم تمایلی به عوض کردن محل برگزاری این بازی نداشته باشد. لذا ما به جو سازی رسانه های سعودی توجه نمی کنیم و فعلا بنا را بر حضور در کشور قطر گذاشته ایم.

عربستانی ها می خواهند حرف زور بزنند

با الهلال هرکجا که خواست بازی می‌کنیم ولی به یک شرط! / افتخاری

وی یادآور شد: عربستانی ها دوست دارند حرف خودشان را به کرسی بنشانند. آنها یکبار با نفوذی که داشتند بازی ها را به کشور ثالث کشیدند و لابد الان هم دلشان می خواهد میزبانی را به کشوری ببرند که دوست دارند. قطعا به علت مراودات سیاسی عربستانی ها با کشور قطر تمایلی به حضور در این کشور ندارند ولی ما به این جوسازی آنها توجه نمی کنیم.

یک ایرانی در سوئد گزینه ما را ترساند

افتخاری در خصوص جذب مهاجم خارجی گفت: حالا همه می دانند که ما روی هر گزینه ای دست گذاشتیم یا از داخل کشور عزیزمان ایران به خاطر منافع مالی خودشان و یا عوامل ضد انقلاب خارج از کشور عزیزمان ایران جهت مقاصد سیاسی، او را از حضور در کشور عزیزمان ایران ترساندند. اخیرا هم روی یک مهاجمی که در سوئد بازی می کند، دست گذاشتیم که متاسفانه ایشان به یک ایرانی مقیم سوئد مراجعه می کند تا جهت حضور در استقلال تحقیق کند و آن فرد گزینه ما را از حضور در کشور عزیزمان ایران می ترساند. یکی دو گزینه دیگر را هم یک ایجنت ایرانی ترساند که شفر او را شناسایی و به ما اعلام کرد.

مدیرعامل کلوب استقلال با بیان اینکه این کلوب جهت بازی با عربستانی‌ها قطر را معرفی کرده هست، گفت: به یک شرط حاضریم هرکجا تیم الهلال خواست بازی کنیم و دو گل هم به

مهاجم خارجی را جهت آسیا می خواهیم

وی افزود: خوشبختانه شرایط تیم ما به حدی رسیده که حتی بدون جذب مهاجم خارجی هم مسئله گلزنی تیم حل شده است است ولی اصرار ما جهت جذب مهاجم خارجی به تقویت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باز می گردد. اصرار شفر هم جهت همین هست. وگرنه با همین بازیکنان در لیگ و جام حذفی مشکلی نداریم. می بینید که تیم های عربستانی و اماراتی جهت آسیا چقدر مجهز هستند و از چه بازیکنان بزرگ خارجی سود می برند. دست ما برابر آنها با این حساب خالی است.

با الهلال هرکجا که خواست بازی می‌کنیم ولی به یک شرط! / افتخاری

با الهلال نه با کل دنیا بازی داریم

مدیرعامل استقلال در ادامه صحبتهایش خاطرنشان کرد: در وقت جنگ تحمیلی ما علیه عراق می گفتیم ما با عراق نمی جنگیم بلکه با دنیا می جنگیم. الان در فوتبال هم همین هست. ما در آسیا با تیم الهلال عربستان بازی نداریم بلکه با دنیا بازی داریم. اخیرا آنها یک بازیکن گرفته اند به ارزش ۶ میلیون دلار. این در حالی است که کل تیم ما با مربی و بازیکن و همه چیزش به ۶ میلیون دلار نمی رسد.

به یک شرط حاضریم به تیم عربستانی ۲ گل آوانس بدهیم

افتخاری ادامه داد: ما حاضریم با الهلال هرکجا که آنها بگویند در شرایطی بازی کنیم که نه ما بازیکن خارجی استفاده کنیم و نه آنها! حتی حاضریم با این شرایط ۲ گل هم به آنها آوانس بدهیم تا مشخص شود فوتبال کدام کشور نیرومند تر است ولی خب آنها پول دارند و می توانند عالی ترین های دنیا را بخرند و ما از این حیث در محدودیت کامل هستیم. بودجه تیم استقلال با بودجه تیمی مثل الهلال اصلا قابل مقایسه نیست. این یک جنگ نابرابر هست.

دو مهاجم خارجی دیگر در راه پایتخت کشور عزیزمان ایران هستند

وی یادآور شد: وقت زیادی جهت اعلام لیست آسیایی خود نداریم و اگر قرار است مهاجم جدیدی بگیریم در این مدت وقت کم باید این کار را بکنیم. شفر دو گزینه دیگر به ما معرفی کرده و ما مقدمات حضور آنها را در پایتخت کشور عزیزمان ایران فراهم کردیم. انشاءالله که اتفاقات گذشته تکرار نشود و خیلی سریع شاهد حضور آنها در پایتخت کشور عزیزمان ایران باشیم تا در صورت موفقیت در آزمون های پزشکی و دیگر مراحل، نام آنها را به لیست اضافه کرده و جهت دیدارهای آسیایی نیز قادر به استفاده از آنها باشیم.

پیروزی در آبادان کار راحت ای نبود

مدیرعامل آبی پوشان در خصوص پیروزی این تیم برابر صنعت نفت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم اظهار داشت: ما در آبادان کار مشکل پیش رو داشتیم و خوشبختانه فرزند ها توانستند از بعد این کار سخت بر آمده و با شکست صنعت نفت به فینال جام حذفی برسند. شاید به جرات بتوان گفت اگر یک تیم بود که در چنین بازی حساسی می توانست صنعت نفت را در آبادانش شکست دهد، آن تیم، تیم استقلال بود. در خصوص قهرمانی جام حذفی هم گرچه امیدمان خیلی زیاد است ولی تا هنگامی که که جام قهرمانی را در آخر بازی فینال بالای سر نبریم نباید در باره آن صحبت کنیم.

* پشت قائدی را خالی نمی کنیم

افتخاری در آخر در خصوص آخرین شرایط مهدی قائدی بیان داشت: از شرایط عمومی مهدی قائدی خبر دارم و خدا را شکر می کنم که به زندگی برگشت. جهت مرحوم احمدرضا شاکر بسیار متاثر شدیم و این ضایعه را یکبار دیگر به خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم. با پزشکان معالج قائدی در تماس هستیم و شرایط او را کاملا رصد می کنیم. به محض این که شرایطش به حدی برسد که امکان جابجایی اش وجود داشته باشد او را به پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقال یافته می کنیم تا مراحل درمانش را مستقیم زیر نظر بگیریم. قائدی سرمایه کلوب استقلال است و ما پشت او را خالی نمی کنیم. جهت درمان و بازگشت سریع هنگامش به میدان نیز هرکاری مورد نیاز باشد انجام می دهیم.

واژه های کلیدی: ایران | خارجی | ایرانی | افتخاری | استقلال | عربستانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار